Wednesday, March 27, 2013

Pentingnya kalsium dalam badan!!

Sebelum tu meh kita tengok video nie
video

So..bulan ini Mac 2013) ada promosi beli 6 dan percuma 1 OSTEMATRIX SHAKLEE!!
So bersempena harga terjun gaung ni...hihi...meh kita cerita skit berkenaan tentang ostematrix ni.

Ini juga antara produk kesukaan saya . Kenapa???

Sebabnya bila saya ambil sebelum tidur.....esoknya In sha Allah akan segar-bugar.....betul...meh try kalau nak tahu ...

Apa bezanya Ostematrix dengan pil-pil kalsium di pasaran?

Pihak Shaklee telah memastikan ostematrix ini mengandungi kalsium yang paling seimbang iaitu tahap penyerapannya 99%. Formulanya unik , dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati yang mengandungi kalsium, magnesium, fosforus, vitamin D, kuprum, mangenes dan boron. Gabungan nutrien ini perlu diambil bersama-sama supaya tahap penyerapannya maksimun dan menghalang endapan sesetengah mineral. Kajian telah menunjukkan supplemen kalsium akan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang berumur dengan berkesan.

Inilah dia kandungan di dalam Ostematrix ni

Kalsium ini tidak boleh dihasilkan dalam badan, so kita perlu mengambil nutrien kalsium ini daripada diet seharian...tapi kalau nak pastikan kita dapat kalsium dalam jumlah yang cukup, telan je Ostematrix ni...confirm cukup!!

Apa istimewanya ostematrix Shaklee ni?

Ostematrix ini ada gabungan magnesium dan vitamin D, yang penting. Kalau jumlah kalsium banyak, tapi tak boleh diserap ke tulang, tak guna jugak, kan?

Magnesium ini umpama lori yang tolong bawa kalsium ke tempat or organ yang memerlukannya.

Vitamin D pula umpama kunci yang tolong bukakan pintu supaya kalsium boleh masuk dalam sel....

GABUNGAN YANG SANGAT HEBAT KAN!!!!

Jika berminat nak cuba, boleh PM atau SMS/WhatsApp saya di 016-2067011. Konsultasi percuma dan harga istimewa menanti anda ('',)

bawang putih a.K.a GARLIC!!!!

Siapa kat sini suka dan gemar makan bawang putih....????

Angkat tangan!!!....Eh nape sikit je yang angkat tangan ni....mesti ramai yang tak suka kan dengan bawang putih ni...hehehheh...,termasukla saya...

Rasanya yang sangat enak tu la kan....heeeeee....


Tapi kan kalau u ollss suka dengan bawang putih ni satu kesan penting yang u ollss akan dapat adalah cantik jelita dan susah nak kene penyakit..!!

Nape orang korea cantik?
Kenapa kulit mereka mulus tulus je,,,hehehe?

Salah satu sebabnya ialah...mereka sudah amalkan makan bawang putih ni sejak mereka kecil lagi. Makan berlabu-labu ok....bukannya macam kita yang setakat letak 2 ulas dalam lauk. Itupun kalau nak makan ketepikan bawang putih tu...hehehe...saya la tu. Kalau da namanya peminat K-pop tu mesti terbayang2 lagi wajah mereka yang mulus kan. Kecantikan memang menjadi aspek penting bagi mereka. Mereka akan berusaha untuk nampak cantik. Kalau tidak takkan ada pelajar korea yang  baru 10 tahun dah bawa collagen jelly ke sekolah...hahaha umur baya tu pun takut muka berkedut.

Satu lagi kebaikannya yang saya suka ialah bawang putih ini bertindak sebagai antibiotik semulajadi. Saya ni memang alergi antibiotik ada 2 jenis antibiotik yang saya tidak boleh ambil iaitu jenis erytro dan cephalo... Oleh kerana 2 jenis antibiotik ni saya tak boleh ambil...saya dah fobia nak ambil apa2 jenis antibiotik. Nanti sakit kita yang tanggung , kan? So cara selamat saya ambil lah Garlic Shaklee ni....hehehe kalau garlic original tak tertelan kang... ^____^

Wah...1 tablet = 500mg bawang putih!!!!
Senang. kan?

Garlic Shaklee ini dibuat dari bawang putih jenis premium , bebas racun perosak dan ditaman secara organik di California USA di waktu musim panas. Dihasilkan secara ekslusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif. Dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic.1 tablet membekalkan 500mg ekstrak garlic tulen.

Manfaat Utama


  •  Mengandungi sprearmint yang mempertingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung
  • antibiotik semulajadi dan selamat
  • menghalang alergi
  • mempertingkatkan sistem penghadaman
  • memoderatkan tekanan darah tinggi
  • detaksifikasi
  • menurunkan kolesterol
  • mencegah kanser
  • menstabilkan glukos...
Marilah cuba kawan-kawan......